Upis studenata Trećeg ciklusa studija - doktorskog studija u studijsku 2021/2022. godinu
Upis počinje od 6.12.2021. godine i traje do 31.12.2021. godine
Za upis u odgovarajuću godinu (obnova ili upis više godine) trećeg ciklusa studija na Elektrotehničkom fakultetu u Sarajevu u studijskoj 2021/2022. godini potrebno je predati sljedeće dokumente:
1. Indeks (upisati predmete na predviđenim mjestima u indeksu za naredni semestar);
2. Upisni list, semestralni list, dva prijavna lista -Obrazac ŠV 20 (navedeni upisni materijal možete kupiti na portirnici Fakulteta);
3. Ugovor o učenju na matičnoj instituciji (kreirati i isprintati iz Informacionog sistema za podršku nastavi Zamger, potpisati i predati u dva primjerka);
4. Dokaz o izvršenoj uplati školarine -uplatnica (primjer uplatnice u prilogu obavještenja);
Studenti koji su ispunili uslove za upis u narednu godinu studija uplaćuju iznos od 7.000,00 KM (50% od ukupno utvrđenog iznosa, prilikom upisa u zimski semestar, a preostalih 50% najkasnije do završetka nastavnog procesa u zimskom semestru).
Studenti koji obnavljaju godinu studija uplaćuju iznos od 100,00 KM po nepoloženom ispitu i 260,00 KM za ponovni upis u godinu studija.
5. Dokaz o uplati u iznosu od 10,00 KM za razvoj Informacionog sistema Studentske službe/Fakultet (primjer uplatnice u prilogu obavještenja);
6. Dokaz o uplati u iznosu od 10,00 KM za razvoj Informacionog sistema Studentske službe/UNSA (primjer uplatnice u prilogu obavještenja).
Potrebne dokumente dostaviti u Studentsku službu Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, svaki radni dan u periodu od 10:00 do 13:00 sati (osim srijede).
Upis počinje od 6.12.2021. godine i traje do 31.12.2021. godine
Za upis u odgovarajuću godinu (obnova ili upis više godine) trećeg ciklusa studija na Elektrotehničkom fakultetu u Sarajevu u studijskoj 2021/2022. godini potrebno je predati sljedeće dokumente:
1. Indeks (upisati predmete na predviđenim mjestima u indeksu za naredni semestar);
2. Upisni list, semestralni list, dva prijavna lista -Obrazac ŠV 20 (navedeni upisni materijal možete kupiti na portirnici Fakulteta);
3. Ugovor o učenju na matičnoj instituciji (kreirati i isprintati iz Informacionog sistema za podršku nastavi Zamger, potpisati i predati u dva primjerka);
4. Dokaz o izvršenoj uplati školarine -uplatnica (primjer uplatnice u prilogu obavještenja);
Studenti koji su ispunili uslove za upis u narednu godinu studija uplaćuju iznos od 7.000,00 KM (50% od ukupno utvrđenog iznosa, prilikom upisa u zimski semestar, a preostalih 50% najkasnije do završetka nastavnog procesa u zimskom semestru).
Studenti koji obnavljaju godinu studija uplaćuju iznos od 100,00 KM po nepoloženom ispitu i 260,00 KM za ponovni upis u godinu studija.
5. Dokaz o uplati u iznosu od 10,00 KM za razvoj Informacionog sistema Studentske službe/Fakultet (primjer uplatnice u prilogu obavještenja);
6. Dokaz o uplati u iznosu od 10,00 KM za razvoj Informacionog sistema Studentske službe/UNSA (primjer uplatnice u prilogu obavještenja).
Potrebne dokumente dostaviti u Studentsku službu Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, svaki radni dan u periodu od 10:00 do 13:00 sati (osim srijede).